GODMORGON!

Eller vad ska man säga?

Klockan är redan snart halv ett??? Skandal! Och jag har inte ens ätit frukost än.
Sov länge idag men det var ju inte så konstigt eftersom jag satt uppe till 2 igår och det är ju verkligen en ovanlig företelese för mig. Men det var ju inte heller så konstigt för igår...... Kom Therse, vi åkte till Bella Donna och beställde pizza, sprang in en snabbis på ica för att köpa lite gott, åkte hem och åt den super goda pizzan, blev en av deras kebapizza (godaste kebabsåsen i stan) Och jag kände faktiskt smaken det var asgott. Vi tittade på let´s dance och fikade och sen började Therese prata om tvprogramet "Sveriges värsta bilförere" och jag har inte sett ett enda avsnitt så vi kolla på dom duma jävlarna på youtube och det var såååååå kul, gud vad vi skratta, kramp i magen och tårarna rann. Föjde henne till bilen sen när hon kom på vid halv ett att man kankse skulle ta sig hemåt. Så när jag kom tillbkaka hem började Big Brother och då fastande jag ju där så ja...... Thats way jag inte kom i säng förens efter två tiden inatt.......

Och thats way jagj inte en har ätit frukost en. Men jag har sen jag vaknade, klätt på mig, gått ut till med hundarna, utfodrat alla djuren och sen satte jag på kaffe sen tänkte jag att jag bara skulle kolla en sak på datorn medans kaffe blir klart, bara en sak och inte min vanliga rutt men det gjorde jag ju inte utan det blev min vanliga rutt på nätet och den slutar alltid med att jag går in här för att passa på och skriva något. Ibland går rutten ovanligt fort om jag inte fastnar någonstans på vägen så därför var inte kaffe ens helt färdigt när jag hamnade här. Så då tänkte jag passa på och skriva lite om igår men nu ser att fan det blev ju ganska långt det här. Så nu slutar jag.


NU: dags för frukost

(bättre sent än aldrig, kan dock inte komma ihåg när jag åt frukost så här sent senast)
Och när jag tagar in min frukost blir det nog lite mer Sandybell hhihihi



TooDiiLoo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0