GODMORGON GODMORGON

Frukosten är intagen, bara sippar lite kaffe nu. Tvätten är sorterad, Yes thats right! En het dajt med tvättmaskinerna i tvättstugan idag. En fördel med att vara hemma och var sjuk så jävla länge är att man inte använder lika mkt kläder som när man är frisk. Eller jag gör inte det iaf. Ni knkase gör det? Jag menar om jag ändå bara går hemma och drar och inte alls känner mig fräch, ja då räcker det ju med ett par mjukisbrallor, en topp och knakse en tröja om det är kyligt. Man kan ju gå och dra i samma hela veckan. Fast ibland under iden man är sjuk vill man iaf försöka känna sig lite fräschare så när man har tagit en skön välgörande dusch kan det ju var mysigt att ta på sig ren lite finare mjukiskläder. hehehe. Så fördelen är att man har inte så överdirvet mkt tvätt idag som man annrs brukar ha.

Ska passa på och springa och kolla om det har blivit lite
tidigare så knakse jag blir klar tidigare i eftermidda om du nu är så.....

TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0