FREDAG???

Hjälp, det känns som attt det är fredag idag ju!!! Men det är ju än så länge bara torsdag.... Komstigt att det känns så, hur kommer det sig?? Min snälla goa pappa har varit ochhandlat lite med mig idag. Tack för det! har handlat massa gott käk till helgen då min syrra kommer och hänger med mig.

Nu tänkte jag bara ta en snabb kopp kaffe och titta nåt Raven-avsnitt sen ska jag snygga tilll lite i köket!! Har fått ny kyl/frys idag av kära hyresvärden. :-) Ser riktigt läckert ut måste jag säag och ännu trevligare blev det efter att jag fyllt det med all ny god mat jag införskaffat idag. Så det tackar vi med för.

:-)





Fast jag borde ha ett sånt här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0