DIANA!!!!

Du måste komma til mig, Dajana!!!!

Jag har ett nytt tv-spel som vi måste köra och klara tillsammans! Det är som gjort för dig och mig! Och som vanligt har jag fastnat!  Men jag och Johanna kom på att det är betydligt lättare om man är två, har fixat en till kontroll nu.

Så nu måste du komma gumman så vi kan lira, hihi!!!


ImageShack, share photos of narnia ps2, ps2 narnia, the chronicles of narnia ps2, narnia  ps2, share pictures of narnia ps2, ps2 narnia, the chronicles of narnia ps2, narnia  ps2, share video of narnia ps2, ps2 narnia, the chronicles of narnia ps2, narnia  ps2, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0