AND SO THIS WEEKENDS ENDS TOO

Så var helgen över!

Nej nej jag vill ha mer, jag är trött och seg. Inte utvilad ju som man borde efter en helg och då har jag ju ändå inte gjort nåt ansträngande. Eller iofs, sitta upp hela nätterna och lira tv-spel knakse ändå inte är så nyttigt.

Nu ska jag iaf ta mig en lång och skön dusch. ( jag vet den kommerntaren kräver ett: Intresseklubben antecknar)
Men jag säger det ändå. Jag ska ta en dusch.

Sen ska jag göra i ordningn en kopp te och lägga mig i soffgan och se faktiskt en av mina absolut favorit filmer.
Den är så sjukt bra.

Eller rättare sagt HAN är så jävla snygg och sexig! Det är han som gör hela filmen bra. Asså när han öppnar munnen och pratar jag svär jag får 20 orgamer på raken. Fan så mycket bättre än en porrfilm hahahah

Han är så het!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0