WIIIHHOOOOO

DET ÄR FREDAG!

ÄNTLIGEN!!

Har mått lite sisådär, pendlat upp och ner, den här veckan. Kan inte riktigt sätta fingret på ad men jag har varit extremt trött, haft ont i huvudet, mått illa, haft ont i halsen och sånt. Varit allmänt hängig liksom.

Men nu är det fredag och nu mår jag bra, trött ofcourse, men bra. Hallå det är ju fredag!! Wiihooo!!
MItt otroligt efterlängtade paket kom ju i onsdags, eller avin iaf, men orkade inte hämta det då, och igår var jag ju inte ens hemma förens halv tolv så då kunde jag inte ens...... Så frågan är om jag orka bege mig ut i regner till Kronhallen för att hämta ut det? Jag vill ju verkligen ha det och sooooooom jag har längtat men vaa fan det regnar ju nu :( Kan ingen skjutsa mig?



Fredags mys= god mat och tv-spel eller film??? Thats the question!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0