TORSDAG DEN 1 DECEMBER

Helt sjukt galet att det redan är DECEMBER!!! Vart fan tog hösten vägen liksom! Rent fysiskt och tidsmässigt så känns det för mig som om vi fortfarande är i Oktober, kan bara inte förstå hur fort hösten har passerat det här året. Man kanske säger så varje år men i år är det annorlunda för det är verkligen helt sjukt att det är december idag!!!! 23 dagar kvar till julafton. 23!! Bara 30 dagar kvar till nyårsafton. Bara ynka 30 dagar kvar på det här året, 30 dagar kvar av 2011. Galet, galet. Och vilken julkänsla man har då? Ja hemma hos mig är det så iaf men inte fan får man det ute! Vart är snön? Det är december! Har vi blivit bortskämda med snö i december och på julafton efter de senaste 2 årens snöiga vintrar? Men kom igen! Det är fan varmt ute! Häromdagen var det 12 grader varmt ute och faktiskt så kan det vara det även på midsommar. Det om nåt är ju sjukt. Det är mulet, grått och trist, regnigt, blåsigt, tråkigt, blött och lerigt, ruggigt och fattigt. Så jävla tråkigt ute! När man är ute kan man fasen inte tro att det är mindre än en månad kvar till jul! Jag begär inte att det ska var drivor i metervis med snö, absolut inte. Jag kräver inegen snö alls faktiskt, det behöver inte kommma någon snö alls än..... MEN  det kan väl för fan iaf vara minusgrader och frost ute så det iaf ser vintrigt ut!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0