MÅR INTE SÅ BRA.....

Mår inge vidare idag. Kände det redan imorse då det var svårt att stiga upp och det blev inte bättre under dagen utan snarare värre. Jag höll iaf ut tills efter lunchen. Men nu är jag hemma, nästan 3 timmar tidigare än vad jag skulle idag, tänkte hålla ut dom med eftersom jag slutade så pass tidigt idag men det kände som att jag skullle falla ihop vilken sekund som helst så jag gick hem istället. Har så himla förskräckligt ont i huvudet, går nästan inte ens beskriva hur ont det gör. Smärtan gör att jag inte en kan hålla ögonen öppna, jag vill liksom kisa. Känner mig även hängig och och typ trött i kroppen men allra allra väsrt är fan huvudet idag..... Och så har jag ju ont i foten oxå, jävla hälsporre och inte ge sig.

 



1 ipren intagen, 1 alvedon intagen, liten sockerkick intagen, kaffeapstinensen stillad och nu bäddar jag ner mig och sover så länge jag behöver så får vi se hur det känns sen.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Fia

Krya på dig!!!

2011-12-05 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0