JULFEST PÅ JOBBET

Lång arbetsdag idag. En arbetsdag som avslutas med årets sista APT som i sin ordning bjuder på nåt lite roligare. I år var vi tillsammans med de andra två förskolorna i området.  Först minglades det med glögg och pepparkakor och efter det fick vi lära oss att dansa Linedance. Fasiken var roligt det var men shit vad svårt det var! Jag absolut noll taktkänsla. Trodde verkligen jag hade det men tydligen inte, det var svårt att häng med. Dessutom trodde jag att jag visste skillnaden på höger och vänster. Men men kul var det, lite svårt att hänga med och självklart glömde jag helt bort att jag faktiskt hade kameran med mig så inte blev det några kort från denna roliga tillställning. Förvisso filmade en kollega oss med den filmen ska brännas på bål, hahahah den ska jag nog inte visa här.

Efter Linedancandet serverades det middag. Våra chefer hade gjort det hur mysigt som helst. Det bjöds på italiensk buffe och min kära kollega Ann såg till att jag hade vin i glaset hela tiden :p





Jag kom för ett ögonblick ihåg att jag hade kameran med mig men det blev inte mycket till bilder så tyvärr....


Men det var en mycket trevlig och lyckad julavslutning på jobbet med supergod mat och och härligt sällskap. Jag har fan världens bästa kollegor! Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0