INGEN SKRIV-ORK

Jag borde sitta här och skriva, uppdatera och fylla på med inlägg men jag orkar faktiskt. Jag har liksom värken någon lust eller ork. Dessutom har gör jag ju inte särskillt mycke som är värt att skriva om och jag kommer heller inte på något fyndigt eller tänktvärt. Orkar liksom inte.

Men nu när jag ändå skriver ett inlägg och talar om varför jag inte uppdaterar så kan jag uppdatera lite hehehehehe.


Måndag:

Fick jag superduper god middag hos underbara Tessut.
Tjejgruppen med gott fika och julklappsbyte. Jätte mysigt som det brukar men vi var inte så många och det var ju lite synd men som sagt det var mycket trevligt ändå.

Tisdag:

Varit och handlat och farit fram och tillbaka och spenderat massa pengar på julmatmat, julklappar och annat skoj. (Sista slantarna tamejtusan) Har haft fruktansvärt ont (har jag varje dag men idag var det extremt) ont i fothelvetet, jävla hälsporre och plåga mig!
Zilver fick åka ut på landet med mamma.

Onsdag:

Mysigt julbord på jobbet.
Fika på stan med några goa kollegor.
Slagit in julklappar
städat

Resten av veckan ser ut som sådan.....

Torsdag:

Sluta tidigt, hem och städa och packa
"Ut" och käka med Bror och Fia
Vi ska även åka och handla lite så grejer som vi ska fixa med! :)

Fredag:

Åka till mamma och pappa.
Äta smörgåstårta!
Dela ut julklapparna som bara är till familjen!

Lördag:

Helt galet att det redan är JULAFTON!
Vad hände med december?
Släkt från Linköping kommer, julbord och mera julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0