3:DE ADVENT 2011

Tänka sig att det REDAN  är trredje advent! Det är inte klokat vad tiden går fort. Det är ju nästan löjligt! Måste ta mig ner på stan i veckan för att inhandla de sista julklapparna!
Börjar bli bråttom nu ju!

Min tredje adventskväll belv lite fikamys med Janne Bylund och Bingolotto.
 
(Inte fan vann man nåt heller)





Ska fortsätta att njuta av söndagskvällen med att slappa i soffa med Beck-filmen på tv.

Blir ett skönt avslut på denna helg som endast har betsått av massa mys och många härliga filmer. Fast egentligen vill jag inte ha ett avslut för jag hatar att gå och lägga mig på söndagar för det betyder som vanligt att nästa gång jag öppnar ögoen så är det måndag..... Och gillar inte måndagar!

Men nog om det och pass på att njuta av det lilla som är kvar av helgen och tredje advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0