VART TOG FREDAGEN VÄGEN DÅ?

DAGENS POSITIVA:

¤ Det är fredag!!

¤ "Uppstartsfest" med kidsen på jobbet idag

¤ Jasmina & Marie inklusive varsin bebis på besök på jobbet

¤ Handlad med Fia

¤ Fått min cykel lagad

¤ Lagat god middag

¤ Sett 2 bra och roliga filmer idag

¤ Tropicariumet och kräftskiva imorn

¤ Trött och godnatt!!!




DAGENS NEGATIVA:

¤ Är trött nu

¤ Borde diska och röja i köket

¤ Vad ska jag ha på mig imorn?

Härligt med fredag. Ett bevis på att det är himla bra med fredagar är ju att den positiva listan blir så mycket längre och knappt nåt negativt alls. Men nu snart går ögonen i kors på mig. Bästa att sova nu som man är pigg imorn!

För imorn väntas roligheter!

Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0