TROPICARIUMET LÖRDAG 27 AUGUSTI

Ikväll är det kräftskiva hos föräldrarna ut på landet men först bestämde vi "barn" att göra ett besök på Kolmårdens Tropicarium. Jesper hämtade mig vid två-snåret sen bar det iväg. Vi hade så himla skoj! Jag gillade det med trots att jag sprnag igenom ormsektionen utan att titta. (gillar inte ormar) Men allt annat var väldigt spännande att se.



On our way!







Helt plötsligt dök Johanna och Patric upp bakom oss







Började med att käka :)







Jesper och Fia






Johanna och Patric






Jag och Johanna






Leguannen






En liten apa





En annan liten apa






Finaste macaw papegojorna



En annan apsort




Vad fasen hette som här knasiga djuren...... Mungoon?






"Lilla" alligatorn






Random fiskar
(klicka för större bild)






Pirayor






Hajarna






Haj





Värsta spökfisken





Rokka





Rundan avslutatdes med en titt i souvinerbutiken och
en glass på uteserveringen utanför





Sen genade vi genom skogen i Kolmården/Korkek för att
snabbt komma hem och påbörja kräftskivan!



TooDiiLoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0