ONSDAG

Är ute på landet hos mamma och pappa. Det var banne mig på tiden för jag har knappt varit här alls på semestern. Synd bara på vädret, hade hoppas på varmt och soligt så man kunde passa och på att bada och sola en massa nu när man tyvärr är inne på sista semesterveckan. Men och andra sidan så med för ju sämre väder mera shopping. Hehehe. Igår var vi i både Söderköping och Norrköping och shoppade. Passade  på att ta en stor härlig god glass i vid kanalen i söderköping när även solen passade på att titta fram en stund.



Söderköping...



Glass=Älska!!



Även Alvis gillar glass



Shoppat!


Idag blir min lilla Alva 2 år så det har firat med lite våfflor och glass för det gillar hon och så passade jag på att köpa lite smått och gott i djuraffären i Norrköping igår.
 Lite att tugga på och en leksak bl.a.



Sötnosen måste ju få presenter!

Annars har vi inte gjort så mycket idag, spelat ett spel som
mamma köpte igår och det var fan roligt.






Fasen vad jag hoppas på fint väder imorn! Riktigt jäkla fint och varmt!!
Så vi kan sola och åka och bada!!!


Please give me lots of sun tomorrow!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0