ONSDAG 3 AUGUSTI

Sov inge vidare inatt. Om jag ens sov någe. Uppe tidigt iaf, kunde inte ligga mer. Det bästa är ju egentligen att röra på sig när man har ryggskott så jag gjorde som pensinärerna och hängde på låset på apoteket. Det gick bra att cykla ner till stan faktiskt. Kom för tidigt så jag köpte en mjukglass medans jag väntade på att apoteket skulle öppna, käände mig helt muppig eftersom jag stod rätt upp och ner i min ensamhet och käka glass, jag kunde ju fan inte sitta ner ju. Blev rekomenderad att köpa Voltaren vilken jag ångrar för nu inser jag att jag inte tål det så det sket sig iaf. Passade på med att ta en sväng till Ur&Penn för att se om de hade kvar några JetSet klockor och det hade dom så det blev en gul och lite annat smått och gott.



Klockan, 2 par örhängen, 2 par halsband och en gäng matchande armband.


Stannade på Subway på vägen hem och köpte mig en macka. Som jag sen käkde hemma medans jag såg en film, tog en voltaren och sen gick jag och la mig igen för jag var helt sjukt trött. Nu är jag vaken igen, lite bättre i ryggen men läste nu på bipacksedeln till votaren att jag borde nog inte fortsätta äta den....

Resten av dagen?? Blir nog en dusch och sen en film med värmedyna på ryggen

Måste vila så ryggen är frisk till på fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0