MEN HJÄLP VAD TRÖTT JAG ÄR

Helt plötsligt från igenstans slog det mig som en.... ja, jag vet inte vad! På jobbet, jag blev helt totalt nockad av tröttheten. Från ingenstans, satt och fiffla med ett par saker vid datorn kring kl två och när jag var klar och skulle vända mig för att göra nånting nnat så var det bara som att gå in i en vägg av trötthet. Det liksom bara föll över mig liksom. Kände helskumt och jisses vad trött jag blev. Vilken tur att det bara var drygt en timme kvar innan jag sluta. Men hade jag slutit mina ögon precis då hade jag slocknat dirket. Fast jag grejade med diverse saker så hängde tröttheten som en osynlig börda över mig ioch jag kunde inte skaka av mig den.....

Så när jag väl kom hem sen (ca15.20) gick jag raka vägen till sängen föll ihop och somna som en gris. Dogsen hade ju varit ute bara 1-2 timmar tidigare så dom var det ingen brådska med dessutom hade det börjat regna på vägen hem och det gillar dom jui nte att gå ut i så det gjort absolut ingenting att jag gick och la mig för att sova en stund...... EN STUND? 4 jäkla timmar! Varför kan inte jag bara ta korta powernaps på typ max två timmar, till och med bara en skulle räcka men så sover jag hur gott som helst. Ska man behöva ställa klockan för att man bara vill vila ögnen en stund? Halv åtta gick jag upp iaf och jag vet inte vad det var som väckte mig, för när jag gick upp som ett yrväder hade jag llika gärna kunat sova mer känndes det som för inte kände man sig piggare.

Vad skulle jag göra denna fredag då? Njae, inget speciellt egentligen. I och med att jag slutade rätt så tidigt haade jag tänkt att då hinner jag plocka iordning lite här hemma då det har bliivit lite rörigt men det har jag INTE  gjort. Så tänkte jag äben när jag cyklade hem att jag ska bara hem och vila en stund sen när det slutat att regna tar jag en tur till affären för att köpa nåt gott att äta för att sen ha lite fredagsmys resten av kvällen. VADDÅ NÄR DET SLUTAT REGNA?? Det regnar ju för fan mer nu!! Det står som spön i backen och det har regnat lika kraftigt i en hel timme nu. Det är grått och trist ute och det är typ sjö ute. Jippi! NOT!!! Vill inte ens gå ut med hundarna men dnu måste de få kissa. De har visserligen sovit tillsammans med mig men nu måste dom verkligen få komma ut. Fast jag känner ju dom, inte gillar dom när det regnar så kraftigt så jag visste att det skulle gå fort. Jupp, en minut var vi typ ute, kissa snabbt sen ville de in och det ville ju jag med (hatar regn) Men trots att vi var så snabba hann vi bli genomblöta.

Så nu har jag tänkt igen, att man kankse ta en tur till affäreniaf när det slutat regna eller iaf när det regnar lite mindre. Men som sagt det har regnat krafigt, lika kraftig i över en timme nu. Så det blir nog inget gott att smaska på. Men det gör inte så mycket.... jag har ju ändå inget CM att mysa till.

Over and out!

TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0