MÅNDAGEN DEN 15 AUGUSTI - dagen som jag aldrig ville skulle komma...

DAGENS NEGATIVA:

¤ Sommar är slut - Det märks redan att den fördömda hösten är på väg

¤ SEMESTERN ÄR SLUT

¤ Ruggigt väder

¤ Trött som satan

¤ Första dagen på jobbet = tråkigt, förvirrat och är helt slut

¤ Jobb imorn med - Verkligeheten är här

¤ Läcka i vattenledningarna - Inget vatten, svart vatten eller bakteriefyllt vatten i hela stan. Vattentankar utställda här och där och vattnet är slut i alla butiker. Det är kaos i nyköping och oxelösund sen i fredags typ.

¤ Trött och allmänt utttråkad.... eller sa jag det redan?








DAGENS POSITIVA:


¤ Kul att träffa alla kollegor igen - Dom är dom bästa!

¤ Härligt att träffa kidsen igen

¤ Ny termin, nya arbetsuppgiter, nya utmaningar

¤ Lagar mat ;-)

¤ Väntar på att 3 avsnit av Criminal Minds ska laddas ner från Fia.
Så jag kan stirra och dregla på min heta hunk! :-p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0