FÖRSTA HELGEN I AUGUSTI

= Nyköpings festdagar och Karneval.

Vilket började med en härlig vinkväll med de bästa brudarna hos Mirela. Lika trevligt som alltid. Mirela hade massa gott att bjuda på och mitt vin var alldeles för gott för det tog slut på tok för snabbt.

Vetskapen om att det var partaj ner på stan kunde vi inte låta bli att gå ner dit. Knallar och stånd över allt, karuseller, lotter och spel och helt sjukt mycket med folk. Varje år denna tillställning är i stan frågar jag mig själv: "Bor det verkligen så här många människor i Nyköping? Var är alla dom de vanlioga dagarna?"

Men det var kul! Några av tjejerna åkte karusellerna. Mirela pruta på vattenpipa ut resultat. Jag njöt av att det var ne härlig sommarkväll (trots fortfarande värk i ryggen).

Men kul var det!



Diana och Tessut






Valdete





Mooahaha!






Vio







Crazy Tessut






Mirela och Diana






Snyggingarna








Karin och Sara







Karusellbrudarna!







Igen!







Mirela och Visar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0