DAGSHOROSKOP - TORSDAG 25 AUGUSI


FISKARNA - 25 augusti

Vardag
Barn eller partner kan vara besvärliga att ha att göra med,
och du kan komma att ställas inför orimliga krav.
Ändå finns det åtminstone en fin person du kan räkna med.

(Har värken barn eller partner så jag antar jag blir utan besvär idag)

Passa på och ta en ledig dag idag, du behöver komma ifrån och ladda upp dina "batteri".

(Ta en ledig dag bara så där är ju inget som funkar i mitt jobb men visst fan behöver jag ladda batterierna.
Sov himla dåligt i natt och så börjar man jobba klockan 6 på morogn och
massor har man att göra men skulle vilja sova nu....
blundar jag kommer jag somna omgående)

Tur
Låt inte missmodet få ta överhand - chans idag till vinst som kan bli viktig för dig.

(Inga komentarer)

Hälsa
Du tycks vara på väg in i en mycket energisk period, och ett miljöombyte nyligen kan vara orsaken.

(Miljöombyte?? Ska väl vara jobbet då. Fått en ny tjänst med helt nya arbetsuppgifter
men det är ju i samma miljö så att säga)

Arbete
Det kan dyka upp tillfälliga problem på arbetsplatsen, men de är snart ur bilden.

(Ok, ja tjaffs och ändringar i schemat som vanligt)

Kärlek
En gammal kärlek kan göra sig påmind genom en händelse som troligtvis sker under eftermiddagen.

(Hehe, ja faktiskt! Stämmer, men om det var
 bra eller dåligt det vet jag inte riktigt)

Relationer
Du har inga problem med att få nya vänner idag, snarare tvärtom,
det verkar som alla vill vara din vän.

(Har inte sett till några nya bekantskaper idag, bara återupptag av gammla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0