DAGSHOROSKOP - TISDAG 23 AUGUSTI

FISKARNA - 23 augusti

Vardag
En fin person vill gärna göra gemensam sak med dig nu,
och du trivs i hans eller hennes sällskap.
Kanske kan det vara början på något speciellt,
men en viss försiktighet är på sin plats.

(Ingen som har som har bett om det idag inte!)

Du har lätt för att kritisera människor för vad de gjort i det förflutna.

(Nähä, det gör jag ju inte. Bryr mig inte om vad folk gjort förr,
de får väl göra som de vill)

Tur
Idag ser det ut som om du kommer att ha tur i spel,
särskillt när det gäller roulett. Variation i satsningen på på färg ger mest tur.

(Seriöst, vart kan man spela på roulett i den här stan?)

Hälsa
Passa på att motionera och gör dig samtidigt fri från en gammal ovana du har.
Du har osedvanligt mycket energi denna dag.

(Får väl bli en långpromenad med dogsen ikväll
då men energi har jag inte sett nån idag iaf)

Arbete
Många uppgifter kan få dagen att kännas stressig till en början.
Uppgifterna klaras dock lätt av och dagen visar sig inte bli mer arbetsam än vanligt.

(Inte idag just, men framöver kommer det nog bli så)

Kärlek
Idag kan du känna för att överraska din partner.
Tyvärr finns det en risk för att det inte uppskattas lika mycket som du förväntat dig.

(Vilken partner?)

Relationer
Att vara långsint när en vän vill reda ut en gammal konflikt
kan göra större skada än du kanske tänkt det skulle göra.

(Jag är inte långsint och är ej i någon konflikt med mina vänner)




Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-23 @ 18:38:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0