DAGSHOROSKOP - SÖNDAG 21 AUGUSTI

FISKARNA- 21 augusti

Vardag
Du kan behöva ta dig en funderare på dina dagliga rutiner inför en ny vecka.

(Det behöver jag verkligen och det ska jag göra!)

 En fin person bara väntar på att få bekanta sig med dig.

(Åh, spännande, hoppas det stämmer)

Ingen tycks intressera sig för dina ambitioner nämnvärt i ett visst sammanhang.
Det grämer dig, men lita till dig själv

(Eehhh, what??)

Tur
Din tur är god och kan hjälpa dig på många sätt idag.
Det finns dock ett tillfälle där turen kan svika dig så en viss försiktighet rekommenderas.

(Jahopp, känner mig inte i något större behöv av tur i dag dock)

Hälsa
Framåt eftermiddagen idag kan det hända att du blir piggare och mer aktiv.
Det kanske till och med blir så att du får svårt att sitta still.

(Svårt att sitta still?? Knappast!!
Men en långpromis blir det senare iaf)

Arbete
Ta inte på dig mer eller större arbetsuppgifter än du okar med just nu.

(Men det kommer jag nog att göra om jag ska lyckas
och komma någon vart med mitt nya jobb)

Kärlek
Vissa dagar kan du känna dig frestad till lättsinnigheter, med det är ofta vid dåligt vald tidpunkt.

(Jag är alltid lättsinnig)

Relationer
Kanske är du med och arrangerar festen när en av dina vänner i dag har något att fira.

(Vad firar vi idag? På en Söndag?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0