DAGSHOROSKOP - ONSDAG 24 AUGUSTI

FISKARNA -  24 augusti

Vardag
Du kan få en rolig eftermiddag i sällskap med barn, eller en kreativ tid om du är för dig själv.
Det är viktigare att ha kul än att allt är perfekt.

(Då blev det väl en kreativ eftermiddag får man väl säga men
jag kan ju inte idrekt påstå att det var kul, men jag fick lite gjort iaf)

Idag tycker du om att skämma bort dig själv och dina nära.

(Yes, det blev (tyvärr) inköp av en "sockerkick" på rasten)

Tur
Låt dig inte ryckas med idag om du lägger på pengar på spel. T
a hem eventuella vinster tidigt.

(????)

Hälsa
Mycket tyder på att din hälsa håller på att försämras. Du bör ta det lugnt idag.

(Ja, inte känner jag mig pigg, är ruggigt trött)

Arbete
Du trivs allra bäst när det är liv och rörelse omkring dig.
Arbetar du idag kan du dock räkna med att det blir lite långtråkigt.

(Långtråkigt?? You bet!! Jobbat 7.30- 19 idag,
gissa om det blev långtråkigt efter ett tag på mötet)

Kärlek
Du drar dig kanske för att gå in på privata ämnen med din nya kärlek.
Din tveksamhet kan misstolkas och en spricka kan uppstå mellan er.

(Nya kärlek?? Who???)

Relationer
Du kan idag hitta gemensamma intressen med någon som du inte sett som en vän tidigare.
Om du lägger manken till och försöker vara trevlig kan det utvecklas till en riktigt god vänskap.


(hhmmm??)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0