DAGSHOROSKOP - MÅNDAG 22 AUGUSTI

FISKARNA -  22 augusti

Vardag
Detta är en tid när dina vanor och rutiner avgör mycket.
Du behöver känna att det du gör är meningsfullt,
men det är inte säkert att du lyckas formulera dina idéer på ett sammanhängande sätt.

(Japp, dom ska genomgås och förbättras noga och det jag kommer
göra på jobbet i framöver kommer att var mycket menningsfullt)

Var vaksam och hjälp en vän med han eller hennes problem.

(Det är bara och komma eller slå en pling om dt är nåt)

Tur
Idag ser det ut som om du får nöja dig med bara lite tur.
Men den lilla turen som kommer till dels blir nog mycket uppskattad.

(Ja, det var väl kankse lite tur att det inte regna när jag cykla hem på rasten)

Hälsa
Se till att du får ordentligt med vila.
Senare kommer tempot i din livsföring att öka
 - din stresströskel kommer att sättas på prov.

(Japp, trött idag och skulle vilja sova nu!
Ja man har ju en del att bita i på jobbet nu så risken finns att det blir stressigt)

Arbete
Många vill se dig som en slags samordnare, även om du är ovan så går det bra.
Lita på din egen förmåga.

(Ibland undrar jag om det jag är en av de få som håller upp taket på bygget, utan mig skulle hela skiten falla, fast så var det länge sen jag kände. Men samordnare kring visa moment är jag)

Kärlek
I dag har du mycket större chanser än vanligt.
Din charm tycks komma naturligt och utan ansträngning. I dag, om någon dag, skall du slå på stort.

(Där ser man! Känner mig inte speciellt charmig idag inte)

Relationer
Ibland kan du vara nitisk i överkant.
Du behöver inte skryta med dina kunskaper, de kommer fram med tiden ändå.

(Okej??)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0