DAGSHOROSKOP - LÖRDAG 20 AUGUSTI

FISKARNA- 20 augusti

Vardag
Du får en utåtriktad helg när du med fördel kan odla och utvidga ditt kontaktnät.
En kortare utflykt gör gott. Skrattet är allestädes närvarande.

Familjen är alltid viktig Jupiter avslöjar att du kommer att behöva den extra mycket snart.

(Ja, man ska åkta till Norrköping idag för att fira lillasyster,
det blir nog roligt och släkt och familj träffar jag)

Tur
Det verkar tyvärr som om turen inte är på topp.
 Så om du söker efter något som du förlorat lär du inte finna det idag.

(Då är det väl bäst jag låter bli att leta då)

Hälsa
Vore det inte för din hälsas skull så hade du gjort många roliga saker idag.
Men tyvärr kan du tvingas att hålla dig hemma.

(Men hallå, man kan inte säga under ena punkten att en utflykt gör dig gott och
sen under nästa punkt säga att det är bäst du håller dig hemma. Hur ska dom ha det?)

Arbete
Lite färg och form kan förbättra även den här dagen.
Förnya gärna din arbetsplats för att få den mer inspirerande.

(Glöm det för jag jobbar inte idag!!!)

Kärlek
En liten besvikelse kan tyvärr vänta.
 Försök att dämpa dina förväntningar när det gäller dina planer för kvällen.

(Har aldrig förväntningar på sånt och vad det gäller mina
planer för kvällen så är det familj som gäller)

Relationer
Undvik människor som du vet drar ner ditt humör.
Sök dig till personer du kan trivas med.

(Ja och det kommer jag göra då jag som sagt
ska fira födelsdag med familjen idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0