DAGSHOROSKOP - FREDAG 26 AUGUSTI

FISKARNA - 26 augusti

Vardag
Gamla spöken drar sig undan och du hittar energi nog till praktiska initiativ.
Du får en härlig start på helgen, särskilt om du bjuder hem gäster.

(Nej fan, jag tänkeri nte buuda hem några gäster idag men jag får
nog en härlig start på helegn ändå med god mat och massa film!)

Du har fullt med energi som det gäller att utnyttja, så se nu till att få den där garderoben städad

(Måste jag städa garderoben idag???)

Tur
En dag du kommer att minnas av en speciell anledning
- äntligen får du utdelning efter långvariga försök.

(Nej inte tänker jag minnas den här dagen.... Ingen utdelning på 4 triss idag!!)

Hälsa
Under dagen bör du vara försiktig. Om du har någon bekant som är sjuk bör du undvika ett möte.

(Jag umgås sällan med folk som är sjuka, helt onödigt ju,
skulle väl va om jag inte visste att personen var sjuk)

Arbete
Trots idogt arbete kan det idag kännas som om du inte kommer framåt alls.
Du borde kanske ta och ändra din strategi.

(Hahah, jag faktiskt)

Kärlek
Akta dig för vidlyftiga planer. Lyssna till ditt samvetes röst.

(Absolut! Alltid!!)

Relationer
Ett i ditt tycke ologiskt agerande av någon i din nära omgivning förvånar dig.
Men kanske är det du som missuppfattat det hela.

(Precis som jag missuppfattar eller snarare inte fattar detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0