DAGSHOROSKOP -19 AUGUSTI

FISKARNA - 19 augusti

Vardag
En fin dag på jobbet kan avrundas med att du
kopplar av i sällskap med syskon eller goda vänner.

Tillsammans med goda vänner får du en mycket givande dag.
Du är kreativ, energisk och du får mycket gjort.

(Ne, men det stämmer ju inte alls, har sovit bort hela dan och
inte fan har man vart kreativ)

Tur
Du har verkligen turen med dig när tillfälle ges att fresta fru fortuna.
En mindre penningsumma eller ett pris tycks vänta.

(Jag fick ju faktiskt skatteåterbäring idag helt oväntat!)

Hälsa
Du har väl många järn i elden och risken finns att du tar i för hårt.
Stressen kan leda till allvarliga bakslag.

(Ja, som att sova bort hela fredagen)

Arbete
Något tycks distrahera dig just nu.
Vad du behöver är lite ro att arbeta.

(Jag blir nog distraherad av att alla stressar och brusar upp sig så mycket,
är det bara jag som kan va lugn på det där bygget?)

Kärlek
Din partner kan verka oförstående inför dina behov.
För att det ska fungera för dig är det viktigt med öppenhet och ärlighet i förhållandet.

(Vilken partner? Vilket förhållande?)

Relationer
Det känns som att du inte kan göra någonting rätt i dag.
Allt du säger misstolkas och leder kanske till att vissa personer blir fientligt inställda.

(Nej det kan jag inte hålla med om faktiskt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0