CYKEL CYKEL CYKEL

Världens bästa uppfinning! Fy fan vad jag älskar cykeln och vad bortskämd man blir med den.

Jag har egentligen ingenting alls emot att gå, tycker det kan vara himla skönt och härligt. Men när man ska någonstans och så vidare så tar det så jäkla lång tid att gå. Så då är det så himla smidigt att ha cykel. Den kostar gratis att använda och är miljövänlig. Den tar dig från punkt A till punkt B på nolltid, snabbt och smidigt. Man får lite motion och det är inte jobbet. Nästan till och med så att jag tycker att det roligt att cykla.

Utan cykel känner jag mig naken och muppig. Då är det nåt som fatas!

Jag hinner egentligen inte beskriva mer nu varför jag tycker cykeln är så himla bra för jag måste rusa snart. Men det jag vill komma fram till är att jag älskar cyklen men just nu hatar jag min för den har gått sönder!!! Så jag måste GÅ till och från jobbet och som sagt inte är det jobbigt men det tar ju så mycket längre tid. Eller jo jag kankse ska erkänna att det är lite jobbigt när man ska behöva gå när man är van att cykla.

Som idag. Slutatde tidigt och fick gå hem vilket tog den tid det brukar men så ska jag bli hämtad av mamma hos brosan vid halv fyra  och eftersom jag ingen cykel har måste jag gå dit och det tar sån tid för inte hann jag med mycket här hemmma för nu måste jag ju snart gå igen! Tänk om jag hade haft min käraste cykel, vad fort allting skulle gå.

MIn cykel har krånglat och gått sönder på olika sätt rätt mycket nu på sistone så idag ska jag lämna in den på lagning sen undrar jag om det fan inte äär dags att spara lite pengar för att köpa en ny finare, dyrare cykel snart!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0