BADDAG I VIRÅ

Blev väckt av syrran igår som ringde vid halv elva-elva tiden som
tyckte att jag inte var klok som fortfarande låg och sov.
Vi skulle tydligen åka och bada i Virå idag. Syrran hade ringt och väckt brorsan och svägerskan oxå. Så jag skulle göra mig klar så skulle Jesper och Fia komma och hämta mig och dogsen och så skulle vi stanna i en affär för att köpa med oss lite fika, för att sen möta Johanna och Patrik vid stranden i Virå, de kom ju hemmifrån dom i Norrköping.

Så off we go.





Virå.



Johanna i gummibåten och Jesper är nog på väg för att sänka den....




Fia, Jesper och Johanna



Sjukt stolt idag oxå över min fina tjej som är så duktig på att simma!



Badkrukorna Patric och Tuffsan




Fikatime!




Mamma sa faktiskt att hon skulle ta fikat i en kylväska.....



Mmm, gott med bullar!



  


Ligga och sola lite




Lilla fisken!






Ja det var en riktigt härlig dag i Virå.
(förutom att jag åkte på en känga med ryggskott)


På vägen hem stannade vi hos mamma och pappa för att äta middag.


 

Vi grillade kycklingspett.



Kanondag men efter badandet kunde jag knappt gå, än mindre kunde jag stå upprätt så jag låg mest i mammas och pappas säng med värsta smärtorna i rygen. Och när jag väl var på fötterna såg jag ut som en pensionär som skitit på sig.

Så det var bara att ta några värktabletter, lägga en värmedyna på ryggen och sen bädda ner sig i sängen.


TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0