YES I WAS RIGHT!

Ja jag visste det! Tanken slog mig på en gång när jag såg allra först glimten av honom i första avsnitet av Desperate Housewives för säsongen!!


Min tanke var:

Brees hantverkare Keith måste bara vara Brian Austin Green som spelade David Silver i Beverly Hills

Så nu ikväll när jag såg honom igen var jag tvungen att kolla upp om det verkligen var han! Och visst hade jag rätt!! Fan vad bra jag är!   




Bree och vuxna muskulösa lilla "David Silver"






Brian Austin Green som "David Silver" i Beverly Hills
Han började i den serien redan som 17 åring så, så gammal är han ändå inte :)




Kommentarer
Postat av: Wisteria

Dåligt att du var tvungen att kolla upp det, såg man ju direkt. =) Och nya hemmafrun är bitchen i Ugly Betty. Såg man också direkt fastän man itne ser den serien. =)

2010-10-13 @ 22:31:37
Postat av: Josefin

Jag ville bara visa för alla andra att jag hade rätt och visste det från första sekund!!!!

2010-10-13 @ 22:33:21
URL: http://josefinheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0