TRÖTT.......

Godmorgon.

Jag misstänkar att ingen som befann sig ovanför mig i natt är vakna nu! Fast jag hade iofs tänkt att gå upp myckr myckr tidigare idag men jag kunde ju inte somna.... Inte alls grannanras fel. Jag kom på att jag ahde öronproppar som jag stoppa i öronen och då kunde jag lägga mig och försöka somna. Men jag behövde dom bara i 2 minuter sen upptäckte jag att ALLA på festen dragit ut på krogen. Yay tänkte jag och slapp öronpropparna men inte kunde kunde jag somna för det. Nä, sov oroligt, vakna flera gånger, illamående och torr i munnen och så näsan som är täppt och muppig hela hela tiden fast jag inte en är förskyld. Fan vad skönt det ska bli att få komma till läkare på måndag. Hoppas dom kan hjälpa mig. Jävla skit näsa!

Nu håller jag på och brygger kaffe. Ska bli lite god frukost framför tvn. Sen ska jag fortsätta med att greja och dona och sortera och fixa med allt här hemma. Tills jag blir nöjd. Kankse åker jag iväg en sväng senare.

Nu blir'e frukost!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0