TISDAGSSLIT!

Jaha då hade det blivit dags för det stora höströjet utav mitt källarförråd idag! Min kära pappa har varit här och hjälpt mig förstårs. Jag sluta tidigt så vi satte igång på en gång. Det gick knappt att gå in där men det gick mot förmådan väldigt snabbt, effektivt och smärtfritt. Fick till och med in den "nya" byrån jag fick av Tessut. Så nu kan jag äntligen bli av med lite grejer från garderoberna. Dom är ju tokfulla. Ja, riktigt fint blev det och nu kan man faktiskt gå in utana att slå ihjäl sig och man kan hitta saker!!! Helt suveränt. Tack pappa!

Pappa åkte iväg och hämta mamma och de uträttar några ärenden medas jag började i tvättstugan (hade ju den mitt i alltihopa oxå), startade ett par maskiner och nu har jag börjat med maten. Så nu väntar jag på att mamma och pappa kommer tillbaka så vi kan äta och så att jag kan fortsätta i tvättstugan snart.

Hörs snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0