SÖNDAG 10-10-2010

Idag var det dop för kusinernas barn Novalie och Wilda i Lunda kyrkan i Jönåker klockan 14.


Åkte dit med Johanna och Paric sådär lagom bakis. men det gick bra. Det var dubbeldop som sagt. Båda mina kusiner Jonny och Eva fick barn i sommras med bara 2 veckors mellanrum så de hade ett gemensapt dop idag för de båda små töserna.






På dopfikat sen i församlingsgården satt jag brevid min tokknäppa kusin Oscar! Det var ingen bra kompination när man var bakis, trött och fnittrig. Gud vad vi knäppade oss och fasen vad vi garva och fnittrade!



Jag och lillen Oscar!


    

Kusin Linda med kusinbarnet Novalie!     KusinLinda med kusinbarnet Wilda!





Man kankse skulle ta och skaffa sig en......




liten bebis.....


Se så fin accecoar hon är till mig :-)




Jag och mitt kusinbarn Wilda!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0