Lördagen börja lida mot lördagKVÄLL

Redan! Jag har städat färdigt, iaf för idag. Fortsätter imorn om det så behövs. Nu lagar jag mat istället och det blir en alldels utsökt middag idag faktiskt! Nämligen bestämt "Biffar alá Josefin" --->  http://josefinheterjag.blogg.se/category/recept.html

Till det tänkte jag idag göra potatismos och kokt blomkål! Supernice! Fasen så gott asså!

Har satt på potatisen på spisen så nu tänkte jag ta en dusch under tiden och fortsätta sen.
När käket är klart blir det mys till tusen!
God mat och en bra film! Ser jag fram emot, skönt attt bara slappa ibland.
Men jag hoppas att  behagar komma så myset kankse till och med blir lite mysigare. Men men det är väl i största sannolikhet inte troligt!!! Tyvärr!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0