LÖRDAG..... GÄSP...

Tänkte jag skulle gå upp ganksa tidigt imorse. Brukar oftast vakna lite tidigare på helgen men sen somna om och sova till 10-11. Idag hade jag som sagt tänkt att gå upp första gången jag vakna och inte somna om för att starta dagen med en lång morgonpromenad i skogen för att sedan äta en god lördagsfrukost. MEN jag sov inge bra alls inatt, låg vaken runt 2, runt 5 och runt 7. Så när jag vakna vid halv tio var jag ganska  trött så jag orka inteoch tyckte inte heller att jag hann. Det blev bara en kortis i dungen härute. Väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan äta frukost och sen ska jag komma igång med städningen innan tiden springer iväg helt för mig.







TooDiiLoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0