Jisses vilket stress!!!

Det är inte utan att man känner sig något stressad!!!!

För det första kom jag hem helt alldeles totalkt genomblöt, dyngsur ända in på skinet och både skorna och strupmorna kunde man vrida ut. Har massor att göra nu men jag tänker nog mysa en stund med en varm kopp kaffe och ett par smörgåsar och gosa upp sig i soffan en stund. Nu när man har fått på sig torra kläder måste man ju även få upp värmen så jag tänkte jag gör det nu innan jag gör allt annt!! har bara uträttat ett viktigt ärende via dator och så passar jag på att slänga ut några rader här iaf jag inte hinner mer innan helgen. Synd att kjag inte kommer hinna under heöge. Får bli massor på söndag istället!!


Måste ju packa massor idag!!!

¤ kläder för utgången i norrköping

¤Smycken och smink

¤ Skor

¤ kamera och andra prylar

¤ Alkoholen!!!

¤ Kläder och skor till dopet


Och även massa annat onödigt tjafs som alltid blir när man packar.








TooDiiLoo





Kommentarer
Postat av: Brorsan

Märks att du är stressad. Massa stavfel. =)

2010-10-07 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0