HOPPAS PÅ BÄTTRING

Jag är så förbaskat himla otroligt trött! trött, trött trött!!! Jag har inte sovit en hel natt på flera flera veckor och jag hoppas fanimej att det blir ändring på det nu!!! Usch!! Det är jävla näsans fel som gör att jag inte kan sova om nätterna men nu äntligen ska den opereras, brännas och infektionen ska skäras bort. Så jag hoppas jag kan få andas ordentligt kommande nättern nu och att näsan blir bra igen!

Imorgon 9.20 kommer min kära faster Ann och hämtar mig för att köra mig till sjukhuset. Kl 10.00 opereras jag och sen skjutsar min snälla faster hem mig eftersom jag jag inte får gå eller cykla hem själv. Får inte anstränga mig eller bli andfåd. Sen blir det nog sovning i ett par timmar som gäller sen. Ska fråga Therese om hon vill kommma hit och käka hemkört med mig imorn då jag säkert inte ens kommer kunna laga mat.


Så nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorn och hinna ta en dusch och äta en stadig frukost imorn innan operationen.


p.s Snälla pappa tog hem hundarna efter vi varit hos Jesper idag så jag slapp tänka på att behöva gå ut med dom imorn när jag ska ligga och vila. Pappa ska ju ändå in till stan imorn eftermiddag igen så då kommer hundarna då istället när jag förhoppningsvis har fått ett par timmars sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0