HOLLYWOODFRUAR

jag missade ju hollywoodfruarna igår eftersom jag somna tidigt. Så jag tänkte jag skule ta och titta på det nu på datorn istället.

Har börjat att se första delen (det är ju tom paus på nätet) och jag är jäkligt irriterad över attd en där jäkla Agnes nicole Winter är med på hel tid igen. Jag står faimej inte ut med henne och är ju totalt jävla rubba och pratar som en kratta. Och henne sång och skådis karriärr då???? Vad är det för jävla fel på människan??? På vilken jävla planet kan man kalla henne begåvad eller talangfull? Hon kan fanimej verken sjunga eller agera och ingen kan fan komma och säga nåt annat. Hon är totloat jävla värdelös!!! Tydligen kan vem som helst bli skådis eller artist i  Hollywood oavsett om man sjuger och agerar som en bakad kråka. Om nån säger "Jag ska bli stjärna i Hollywood" Jo jo visst tänker ju alla då, lycka till liksom. Men kan hon spela in låtar och filmer då kan väl vilken jävla svenne idiot som helst gör det! T.O.M JAG!!! hahahahah

Den ända skillnad är att jag har självinsikt!!!!

Och den där nya tönten då. Hon bara skrytter om hur jäkla mycket all hennes skit kostar och hur värdelöst sverige är! Sett knakse 2 minuter av henne och är redan tött på fanskapet.

Nej tacka vet jag MARIA MONTAZAMI! Hon är bara sig själv och alldaglig, söt mysig. Jag tyckte hon var trög och slow i början och undra vad det var för fel på henne. Men nu tycker jag om henne. Hon är så underbar. Så jordnära men ändå så uppe i det blå. Hon verkar vara fmiljär och mysa. En trevlig prick helt enkel! Hon är bäst



Ska gör iordning något att lite snabbt nu. Så jag äta medans jag tittar på detta trams :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0