GUUUUUDD

Så jäkla skönt att det är torsdag idag vilket betyder att det är fredag imorn vilket betyder att det äntligen är veckans sista arbetsdag! Mina öron känns helt igensvullna. Dom ömar och är så svullna så det känns som om det är lika stora som elefantöron!!! usch fy fan jag orkar inte mer! Blir så jäkla trött och jag vet fan inte vad jag ska göra!!!

I helgen blir det stora höststorstädningen: tvätta fönster, rensa i skåp, lådor och garderob, byta gardiner och röja i förrådet.  JIPPI!!

Så om jag börjar greja lite nu med den så att säga "allmäna" städningen så kankse det inte blir så mycket och kjobbigt i hellgen?


Hörs sen när jag har något mer roligare att säga......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0