GRANNJÄVLARNA!!!!!

Har fest!!!!

Och då menar jag inte en liten tillställning med nära och kära, ett par glas vin och lite uppiggande musik. Nej nej inte alls........ Utan det här är tamejfan värsta jävla ravepartyt!!!! Helt galet!!! Dom stör  ig egentligen inte särskillt mycket men jag rädd!!! Jag är fan rädd att dom ska komma nerfallande genom taket snart!! Dom är fan MINST 50 pers där uppe och då skojar jag inte, i en 3:a på dryga 70 kvadrat!!!! Dom väsnas som in i bängen men jag ser på tv så som sagt så stör mig inte så mycket nu..... NU, inte nu allså men sen när jag ska sova lär det ju störa mig. Så hoppas verkligen att ALLA 50 PERS ska ut på krogen ikväll!!! Av dom 50 däruppe sitter MINST 20 av dom på ballkongen och dom hörs ganska väl, man blir måtligt förvånad när man öppnar ballkongdörren och inser att det faktiskt är tomt på min egen ballkong för man kan fan tro att dom sitter preciiiiiiiis exakt utanför mitt fönster. Egentligen borde jag ta en bandspelare och papper och penna och sätta mig därute och lyssna på vad dom säger. För lite småroligt kan du ju va att höra på mass fulla människor som tror att det abslout inte finns någon annan alls som hör dom. Då kankse man får höra ett och annat. Men allvarligt???? Hur kan så jävla många människor välja att hänga på ballen på en fest när det är minusgrader ute???? buurrr!!! Var ute med dogen nyss och då kunde man även tro att dom inte har en ytterdörr! Fan vad det låter i trappuppgången. Jag knakse skulle va glad att jag inte bor brevid dom? De hade ställt upp porten genom att lägga ut mattan så det var ju tamefan varning för isbjörnsanfall i trapphuset. Jag stängde dörren när jag gick in!! var jag dum då? Var jag en tråkig gammal ensam granne så ska ha åsikter om ungdomar som festar? Hmmm är jag 52 eller 25??? Jag stängde iaf efter mig, det räcker ju med MINST 50 okända fulla människor ovanför mig så det behöver ju inte komma 50 andra idioter som ingen vet vilka det är. Nej föresten jag ångra mig det är nog närmare 70-80 personer i lägenheten över mig och då skojar jag fortfarande INTE!!! Och dessutom låter det fortfarande som att MINST 20 av dom sitter och kacklar på MIN ballkong!


Dessutom mina vänner så spelar dom absOlut helt jävla ap as sug dålig musik!!!!!



Kanske är det det dövasförening som samlats???
I så fall inte bara Nyköpings förening utan hela jävla sörmlands!!!

Godnatt gott folk!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0