GOMORRON

Kunde inte sova imornse så det var väl lika bra att gå upp när jag ändå låg vaken. Så denna söndagmorgon började jag med att baka Scones. Blev så sugen på det och en av anledningarna till att jag inte kunde sova imornse var att jag var så förbaskad hungrig. Så jag slängde ihop lite scones. Medans de gräddades i ugnen gick jag ut med dogen men värken hon eller jag var särskillt roade av att gå ut eftersom att det spöregnade, tänkte först ta en långpromenad på morronen men som sagt det kännde vi inte längre för när vi såg vädret. Det blev bara ett kort i dungen så behoven kunde uträttas.

Nu har jag utfodrat djuren, gräddat scones och satt på kaffe. Allt detta har jag gjort denna söndagmorgon och klockan är inte ens 9.00 än!! :-)

Nu ska det sitta fint med frukost. Jim får hålla mig sällskap :-)










TooDiiLoo



Kommentarer
Postat av: Fia

Åååå vad gott med Scones :) Så duktig kan man inte säga att en annan varit idag. Vi vaknade 12 :S

2010-10-24 @ 12:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0