EN GANSKA BRA MORGON...

Vaknade starxt innan nio idag. Klädde på mig istort sett på en gång och tog cykeln ner till ica i stan dels för att hämta ut två paket och så tänkte jag även passa på att köpa lite god frukost, som färskt bröd tillexempel. Jag hoppas verkligen att det som är i paketen passar! ett från Gina och ett från Cellbes. Till furkost hade jag tänkt färsk solroslimpa men det hade dom såklart inte så det fick bli tre olika varienter cibatta bröd. Får se vilket vi testar idag. Och så blev det gourmetskinka!!!

När jag stod i kön på ica sneglade jag på tidningsstället och fick syn på att vårt 40-årsjubileum var på första sidan i SN idag. Kikade lite i den och såg att JAG hade fastnat på bild!!! Så jag kunde inte låta bli att köpa en SN idag! Så nu blir det god frukost med kaffet som precis är klart och lusläsning av tidningen!










:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0