DONKEN

Diana my dear, ringde och fråga om jag ville hänga med till Donken lite senare ikväll. Självklart ville jag det, är hungrig, slipper laga mat och får träffa tjejerna. 3 flugor i en smäll, kan ju inte bli bättre. Tänkte jag då skulle passa på att röja lite här och plocka undan lite mendans jag väntar på att det är dags. Men så satte jag mig vid datorn och spana och surfa min vanliga runda på webben. Så kom jag och tänka på att nu när jag har lite dötid att slå ihjäl så kan jag väl lika gärna sätta igång och jobba med PIM. Så nu vart jag fasen klyven. Vilket ska jag göra?

aja, först och främst ska jag iaf tömma kattlådan kände jag förut.....



Kommentarer
Postat av: jasmina

nej, inte jobba med pim...det lät inge kul. fan, det skulle jag också kunna göra. skit.



men nej, jag vill inte



ska nog sova en stund istället

2010-10-13 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0