ÅHHHH

Nej jag tror jag ångrar mig! Slåg på tvn och fick se att det var "The weddingsinger" på trean! Åhh, det var verkligen min favoritfilm när jag ver liten, vet inte varför dock. Kommer ihåg att jag hade den på en gammal hederlig VHS och jag tittade på den varje dag efter skolan. Jag älskade den verkligen.... tydligen! Inte nog med det så kunde jag till och med spola tillbaka den på en gång och se den EN GÅNG TILL! Jag såg den verkliugen om och om igen och jag kan verkligen inte förstå vad det var med den som jag tyckte så mycket om. Men en sak vet jag och det är att jag älskar låten som är i slutet på filmen, den sista scenen! Då grinar jag alltid och det gör jag fortfarande när jag ser den. Så fint! hehehe

Ska nog titta på den nu bara för nostalgins skull!





Adam Sandler och Drew Barrymore i "The weddingsinger" från 1998

Grow old with you!!


snyft :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0