WOW

Jag är helt mållös.


Vilket otroligt underbart jobb jag har och vilka fantastiska familjer man arbetar med!!!


Jag är så stolt att jag nästan börjar grina och jag finner inga ord som beskriver hur glad, tacksam och stolt jag är för mitt jobb. Vilken betydande roll man har i dessa familjers liv och vad dom är tacksamma för oss.....


Teaterpremiären är gjord!!! Helt fantastiskt vilka duktiga ungar och ännu stoltare föräldrar. Så roligt att se och frqamför allt roligt att se hur det kan bli, hur spontant det kan bli och att den första föreställningen inte alls blev likadan som den andra. Så komiskt attt se att dom som har hållt låda, vågat mest och pratat högt, dom kröp nästan ur skinnet och skämdes eller flippade ut i fnitter. De som varit blygast, tystat och osäkrast p sina repliker, med dom blev det tvärt om dem sken upp oah prata högt.


Helt fantastikt!!! Vilket underbart slut på en fantastisk termin!!!


Nu måste jag käka!



TooDiiLoo







Kommentarer
Postat av: jasmina

åh vad kul vad synd att jag inte var där och såg när mina smågullepluttar fick komma och titta!

2010-05-23 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0