TODAY VANKAS DET PARTY!

It's sturday!!!!


Ikväll är det lite party hos Jasmina! Ser jag fram emot! Bara att få klä sig lite finare och få smika sig ser jag fram emot hehehe var ett tag sen. Jag gör ju inge större ansträgningar när jag ska jobba så ja det ska bli kul. Ska möta upp Sari och Marie vid halv sju!! :) Så det kankse är bäst man sätter igång med att fixa sig?? redan?? Nja kankase inte redan hahaha




Skål, skål!!!



Min lilla kusin Linda är här. Faster Ann ringde vid tio och frågade om hon kunde vara här i ett par timmar för hon ville absolut inte följa med in till stan för att handla och uträtta ärenden. nej, så det år det roligare att vara en stund hos Kusin Josefin och leka med alla hennes djur. Hon är så välkommen så lilla skruttfian! Lilla och lilla föresten hon är ju 6 år och ska börja skolan efter sommarn, hon börjar bli stor lilltjejen.
Hehhe jag sitter här och grejar och Linda roar sig själv men hon har ju 3 fyrbenta kompisar här att prata med. hehe


TooDiiLoo




Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det är skittrist att Avenyn är slut:(



Hoppas ni får det roligt ikväll! Vi syns sen!

2010-05-08 @ 11:45:59
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0