SKOR?? FÖTTER??

Om jag får detta värsting skoskav....



av ett par simpla skor som dessa ballerinaskor....



(fast mina är snyggare, de är typ guld/bronsfärgade)






Då kan jag nog med säkerhet "KISS THESE BABIES GOODBYE!!!!" :-(





Jag tycker dom är så fina....


Åhh, jag vill verkligen ha dom men jag tvivlar på att
mina känsliga bigfotS passar i dom.


Jag ska fan operera mina fötter!!! Jag ska opera dom mindre, smalare, rakare och toktjockt skin på hälarna, ska nog passa på att göra dom känsellösa när jag ändå håller på så jag inte känner någon som helst smärta i snygga nya skor!!!


Kommer detta att funka???






Första bilden som kom upp när jag sökte på fotoperation på google....

Fotkirurgi

När fötterna krånglar
Lättstukade fötter och ömmande hälsenor kan vara symptom på problem som i slutänden kräver fotkirurgiska ingrepp. Detta kan röra sig om allt från enklare titthålsundersökningar till avlägsnande av inflammerad vävnad och steloperationer. Målet är dock i samtliga fall detsamma - att minska smärtan och öka rörligheten i foten.

Och första texten som kom upp.....



men det är ju inte det jag är ute efter, krångliga hälsenor?
Nej det är utanpå mina problem ligger!

Fanans jävla skit vad jag blir less på mina fötter......

BLÄÄÄÄÄÄ



Kommentarer
Postat av: jasmina

oj J*VLAR I HAVET vilket skoskav!

2010-05-23 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0