SEGSÖNDAG

Det var fan länge sen jag var vaken så länge som igår så det är inte konsigt att man är helt död idag. tvingade mig själv att gå upp vid elva, tyckte inte att jag kunde sova bort hela söndagen så vad ´gjorde jag istället då? Jo jag låg och sega i soffan framför en 2 timmars lång film, som om det var mtycket bättre då. Dessutom är det rätt stökigt här så egentligen borde jag greja och röja lite men fasen jag orkar inte.... nej det blir slappar söndag idag istället.


Igår var det lite partaj hos Jasmina. Det var jättetrevligt och jättekul att även träffa hennes kompisar. Vi var sju brudar som käka god mat, spelade lite spel och sklrattade massor. Toppenkväll! :)



Ska väl ta och slappa vidare nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0