PUST PUST....

Oj oj vad jag städar och tvättar men ändå blir man aldrig klar.... man måste ju ta pauser och kan heller inte hålla igång ända in på småtimmarna så med andra ord jag blir INTE klar idag. jag byter ju gardiner och grejar och har mig just nu så det tar lite tid men i köket är jag iaf klar med det.


Men jag tänkte inte gör så mycket mer nu. För nu springer jag mest bara fram och tillbaka till tvättstugan. och så ska man jag laga mat, käka och duscha och sånt. Dessutom har jag tänkt att duscha och bada hundarna oxå. Det stora vårbadet hehehe. De ska även borstas, klippas klor, smörja in tassar osv. Så nej ingen mer städning, nu nöjer vi oss med tvättning och SPA. treatment för mig och mina hundar.


Tänkte även greja lite här vid datorn. Som tex sortera bland foton, lägga upp för och efter bilder på min hall här, uppdatera på min hemsida.


Hhmmm hur fan ska jag hinna med allt det här???


Jag vill ha flera timmar på dygnet!!! Nu!!!!


Bäst att sätta fart!!!


TooDiiLoo







Kommentarer
Postat av: Fia

Hihihi vem vill inte ha fler timmar på dygnet:) Jag tycker helgerna kutar iväg alldeles för snabbt:(



ang potatismoset så tyckte Jesper inte riktigt om det :) haha. Han bara satt och lipade åt mig. han som "ÄLSKAR" det ju :)



Jaha du ok:) du får komma hit en dag och se på film och käka nåt gott med oss;) Måste ju komma förbi dig i "Haparanda" med så vi får se hur hallen blev:)

2010-05-02 @ 21:47:45
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0