ONSDAG

Oj,oj vad denna dag bara sprang iväg. Slutade klockan fyra, skyndade mig hem och gick en sväng med hunden, busa och gosa lite med henne, drack kaffe, skyndade mig iväg till affären för storhandlning, mamma hämta mig, dumpa av grejerna hemma, åkte sen vidare och handla lite prylar, hem igen, diska och nu dricker jag kaffe och pustar ut...... så det var den dagen...

Tänkte nu att jag ska dricka upp kaffet, ta en promis med Alvis och efter det tänkte jag hon skulle duschas och badas och det ska väl även jag göra.


Dagens positiva:

¤ Ytterligare ett avslutningssamtal avklarat på jobbet

¤ Sista teaterföreställningen avklarad

¤ Lön!

¤ Storhandlat




Dagens negativa:

¤ Gick lite sådär  på teaterföreställningen

¤ Fortfarande något stressigt jobbet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0