MÅNDAGKVÄLL

Dagens positiva:

¤ Snart har vi teaterpremiär!!

¤ Snart dags för maria Montazami i rutan

Dagens negativa:

¤ Kallt och regningt!

¤ Tandläkarbesök first thing tomorrow :(


Snart är det dags att titta lite på maria Montazami. Jag tycker verkligen om henne! Hon är helt genomsöt och så himla härlig. Hon är fan skön och har så underbara komentarer om allt. Dessutom så känns hon så himla snäll och ganska vanlig och vardaglig på nåt sätt. Inte alls skrytsam om sin lyx liksom.... nej hon är bara för härlig.

Jag tror jag ska ta och göra som henne,
sätta mig i soffan med ett glas vin och en liten skål nötter.

(inga jordnötter dock, jag kör men rostade mandlar och naturella cashewnötter istället)


TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0